Nämen, lite natur- och vandringsbilder denna gång. Igår gick vi en åttatimmars promenix upp i bergen, i skogar där det minsann bodde både björnar och leoparder. Och de mäktigaste och konstigaste träd som jag någonsin har upplevt. Kände mig som en hob i Dimmiga Bergen, fast utan dimman. Och så hängde jag ju inte med Gandalf(I wish). Över oss cirklade Vitryggade Gamar och väntade väl på att vi skulle dö. De är dock akut utrotningshotade, så skrattar bäst som skrattar sist!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar