torsdag 14 november 2013






Vaknar varje dag med en mage som paminner om en nyexaminerad luftbalong(inte undra pa, sa manga kulturkrockar och sprakforbristningar som sker dar inne dagligen) men annars ar allt ratt bra. Idag vandrade vi utmed bergssidan till nasta lilla by och badade i en sjuhelvetiskt varm kalla. Plagsamt, men klart vart det, har inte kant mig sahar ren sen sist jag badade i Frasses bastu i Anttis. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar