Halla i stugan, har har det legat nere lite men det ar for att jag varit upptagen med att ha feber, njursmartor, diarre, kostant huvudvark och massa annat trevligt den senaste tiden. Men antligen har vi nu fatt tag i antibiotika, sa far du at helvete, Escherichia coli!
Har i alla fall hunnit ta mig ner till Om Beach, Gokarna, men aterkommer om det nar krafterna ar tillbaka nagot.
Har i alla fall hunnit ta mig ner till Om Beach, Gokarna, men aterkommer om det nar krafterna ar tillbaka nagot.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar