Det är dags att åka till andra sidan jorden och knöla in sig bland 1 220 800 359 andra människor (och minst lika många kor) i ett land som till ytan är sju gånger större än Sverige. Det känns spännande, och lite konstigt. Tänkte fotografera massor, låta håret växa och äntligen lära mig södra stjärnhimlen.
Uppdaterar efter möjlighet här med bilder och text, den andra bildbloggen kommer nog ligga helt nere. Mindre än sex timmar till avresa och det ekar i rummet jag sitter i, med en dator i ena hörnet och en väska i det andra. Det här ska bli kul.
Till havs!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar